Wij streven naar een 9+

In onze communicatieoplossingen richten wij ons voornamelijk op ‘de klant van de klant’. Maar de com- municatie met onze eigen klanten is ook belangrijk! Dit doen wij op een persoonlijke, doelgerichte en betrokken wijze.

Nationale Nederlanden

"MailStreet heeft zich erg goed verdiept in haar klant"
www.nn.nl

De wens van Nationale Nederlanden Pensioencommunicatie was om een systeem te ontwikkelen waarbij op een snelle, geautomatiseerde manier bedrijven en medewerkers...

Aan het systeem zijn verschillende eisen gesteld. Zo moesten de kosten doormiddel van rapportages inzichtelijk gemaakt kunnen worden, diende het systeem laagdrempelig, overzichtelijk en gebruiksvriendelijk te zijn en daarnaast diende het systeem de mogelijkheid te bieden om het proces van A-Z geautomatiseerd te laten verlopen, inclusief het accorderen van de uitingen. 

Edward van Vierzen van NN Pensioencommunicatie is zeer tevreden over het eindsresultaat. "MailStreet heeft zich erg goed verdiept in haar klant. MailStreet heeft een zeer complex proces prima weten te vertalen naar één webportal. Het development-team van MailStreet heeft hierbij goed nagedacht over de functionaliteiten en de gebruiksvriendelijkheid van de webportal. Dankzij de unieke kleurengenerator, die de informatiepakketten geheel geautomatiseerd in de huisstijl van de klant zet, wordt er zeer efficiënt en effectief gecommuniceerd. In combinatie met de rapportagemodule is het doel dan ook zeker bereikt!" 

Om het proces zo effciënt en effectief mogelijk in te richten verzorgt MailStreet dankzij haar geavanceerde technieken en state-of-the-art apparatuur tevens de productie, coördinatie, responsverwerking en het fulfilment van de uitingen.