Onze diensten

Interactie marketing Onderzoekservice Transactie mail  

Landal GreenParks in top 3 klantvrienlijkheid

28-09-2011

Onze klant Landal GreenParks scoort hoog op klanttevredenheid. Niet voor niets staan zij dan ook in de top 3 van 'klantvriendelijkste bedrijf 2011'.

We zijn dan ook erg trots dat MailStreet aan dit resultaat heeft mogen bijdragen door dagelijks alle boekingen voor Landal GreenParks te verwerken!

Landal GreenParks scoort op vrijwel alle aspecten ongeveer vergelijkbaar met of iets beter dan vorig jaar. Net als vorig jaar scoort het vakantiepark het beste van alle genomineerden op het toegeven van fouten.

Klanten voelen zich welkom en ontzorgd bij Landal GreenParks:

“Landal GreenParks service is uitstekend, animatieprogramma voor de kinderen is geweldig. Als er wat is lost Landal het uitstekend op. Als het slecht weer is, is er genoeg te doen op het park. Zeker een aanrader voor gezin met kinderen, maar ook zeker geschikt voor senioren”.

“Wat hebben we toch een fijne week gehad, het huisje zag er weer schoon en netjes uit en toen we aankwamen werden we zelfs ontvangen met een lekker hapje, chic toch? Zelfs toen onze deur wat kraakte, waren ze er zo om hem wat te smeren en keken gelijk alle deuren na. Je hoeft ook maar aan te geven dat je iets mist en het wordt dezelfde dag nog gebracht. Kijk dan ben je pas echt met vakantie, ook al duurt het maar een week”.

Wilt u meer informatie ontvangen over de oplossing die wij bieden aan Landal GreenParks? Neem dan vrijblevend contact met ons op.

Download het benchmarkrapport 2011 en lees alles over het onderzoek naar klantvriendelijkheid.

Bron: Klantvriendelijkstebedrijf.nl

Archief