Onze diensten

Interactie marketing Onderzoekservice Transactie mail  

Nieuw contract Stichting Miletus

09-09-2011

Na een jarenlange, prettige en vertrouwde samenwerking, zijn we trots op het feit dat we opnieuw een contract hebben ondertekend met Stichting Miletus.

Stichting Miletus is een samenwerkingsverband van zorgverzekeraars voor het meten van de ervaringen van de patiënt in de zorg.

Het onderzoek dat de Stichting Miletus laat uitvoeren wordt gedaan aan de hand van de Consumer Quality Index (CQI), een meetmethode voor de metingen van klantervaringen die gebaseerd is op de CAPHS- en de Quotemethodiek. MailStreet is actief betrokken geweest bij de oprichting van deze CQ-index en voert al jarenlang CQ-index metingen uit voor onder andere de Stichting Miletus.

Voor de verzameling wordt gebruik gemaakt van de Dillman methode. De Dillman methode is een beproefde methodiek om door middel van verschillende herinneringsverzendingen de respons te verhogen. De gemiddelde respons van de tot nu toe uitgevoerde metingen ligt tussen de 60% en 70%.

Stichting Miletus en MailStreet voeren onderzoeken uit die vallen onder de tak Onderzoek Service van MailStreet.

Archief